Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лукан О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Лукан О. М. 
Економічна сутність маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Лукан // Економічний простір. - 2014. - № 84. - С. 172-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2014_84_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.718 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Лукан О. 
Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. Лукан // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2014. - № 5. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2014_5_6
Систематизовано основні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства на основі праць вітчизняних та зарубіжних вчених. Наведено основні недоліки планування та реалізації маркетингу на вітчизняному ринку. Розроблено алгоритм проведення аналізу ефективності маркетингової діяльності підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 836.811 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Пілько А. Д. 
Сучасні тенденції розвитку моделей маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / А. Д. Пілько, О. М. Лукан // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2011. - Вип. 7(2). - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2011_7(2)__48
Попередній перегляд:   Завантажити - 610.203 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лукан О. М. 
Сучасний стан нормативно-правового забезпечення обліку витрат маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Лукан // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 36. - С. 143-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2014_36_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пілько А. Д. 
Прогнозування ефективності управління маркетинговою і збутовою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / А. Д. Пілько, О. М. Лукан // Моделювання регіональної економіки. - 2012. - № 1. - С. 272-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2012_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Лукан О. М. 
Документування обліку витрат маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Лукан // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 750. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_750_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.598 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лукан О. М. 
Аналіз ефективності та напрямки оптимізації витрат маркетингової діяльності на підприємствах хлібопекарської галузі [Електронний ресурс] / О. М. Лукан // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 2. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2017_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 483.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського